Mount Gambier.

1 december 2017 - Mount Gambier, Australië

Vrij 01 Dec.

Vandaag precies twee jaar geleden dat, ik Miriam heb moeten loslaten, als ze er nog was geweest had ik deze reis waarschijnlijk niet gemaakt.( omdat ze niet zover wilde vliegen)  Zo heeft elk nadeel toch,  ook nog een voordeel zal ik maar zeggen.  Vandaag vanuit een zeer vochtig  Hamilton vertrokken richting het zuiden Mount Gambier in de hoop dat het weer daar iets beter is. Ongeveer 130 Km richting Ocean Road. In Mount Gambier aangekomen ontloop je  The  Blue Lake Mount Gambier’s Water supply niet, een volgelopen krater met een enorme hoeveelheid water die in de maand november veranderd van grijs naar een levendig blauwe kleur in enkele dagen en in de loop van het jaar weer vervaagd naar grijs. Dit watersupply zorgt voor drinkwater voor heel Mount Gambier. Eerst maar weer een camping op gezocht, het Blue Lake Holiday Park vlak bij je raad het al. Het weer is hier beter dan in de Grampians want het is er tenminste droog. Dus die middag een wandeling om  The Blue Lake gemaakt met verschillende Lookouts een mooie middagvulling.

1. Jos:
    Hallo Johan,
    Ik denk dat deze dag voor je toch heel gedenkwaardig is, daar kennen wij je wel voor.
    Nietemin is je reis na twee jaar nu eenmaal de andere kant van het leven, het leven gaat voor levenden nu eenmaal ondanks alles toch verder, en dient eenieder de draad weer op te pakken.
    Mooie foto s en geniet er verder van.
    Groet Suzan en Jos
  2. Colinde:
    1 december 2017
    Ja het is al weer 2 jaar geleden vandaag ,ik kan alleen maar aan jullie denken ❤❤
    Aan Miriam en de vele mooie herrineringen die we samen hebben gehad .maar mijn gedachten gaan ook naar jou ,jij zo ver weg die een geweldige reis maakt
    Ik hoop dat je vandaag toch een beetje kan genieten van al het mooie daar
    Inderdaad het leven gaat gewoon door voor iedereen ,maar dat wil niet zeggen dat ik haar ontzenttend erg mis effe snel een appie of gewoon effe gezellig bellen
    Vandaag extra veel sterkte Johan
    en we horen weer van jullie
    Dikke knuffel Colinde xxx
  3. Nicole:
    1 december 2017
    Ongetwijfeld een hele moeilijke dag vandaag, maar fijn dat je met Frans reist met wie je je verdriet kunt delen en die weet waar je doorheen gaat. Alhoewel iedereen zo'n verlies natuurlijk op zijn eigen manier beleeft. Heel veel sterkte vandaag Johan en nog veel plezier deze laatste week in de camper.
  4. Francien:
    1 december 2017
    Ook wij dachten vanmorgen aan Miriam die we nog steeds missen maar wat zou ze trots op jou zijn zoals jij in het leven staat en ook hoe goed en bezorgd je om haar vader bent.
    Inderdaad fijn om met Frans te zijn want die heeft ook zijn grote liefde veel te vroeg moeten loslaten.Het leven gaat door maar in onze harten zit Miriam en dat voelt goed.Geniet want dat hebben Frans en jij allebei verdiend na zoveel verdriet.Hoop dat het weer beter mag worden maar heel symbolisch dat het nu niet zo'n mooi weer is.knuffel