Port Campbell

6 december 2017 - Port Campbell, Australië

Woe 06 Dec.Vandaag eerst op het station van Warrnambool Wil opgehaald,om de reis te vervolgen van Warrnambool naar Port Campbell het eerste deel  van The Great Ocean Road.Eerst een bakkie doen in de het centrum van Warrnambool en daarna op naar Port Campbell.Onderweg lunchen bij een plaatselijke kaasboerderij en wat kaas meegenomen voor vanavond  bij een biertje.Daarna vervolgen we onze weg via The Great Ocean naar Port Campbell.Daar aangekomen een Big4 camping opgezocht en even in de zee gezwommen, daarna douchen en uit eten. Morgen deel twee van The great Ocean Road.

1. Gerda:
    6 december 2017
    Prachtige plaatjes en het weer is ook al beter geworden gelukkig ben heel benieuwd naar het volgende verslagje !
  2. Francien:
    Mooie plaatjes.geniet van het mooie weer. vandaag ook even Rudy gesproken die kwam hierheen toen ome Gerrit hier was.Wat hebben jullie veel gezien.
    Nog een fijne tijd down under
  3. Colinde:
    6 december 2017
    Zo te zien een stralende zon ☀️👍 ...gelukkig
    Zal weer afkicken worden met het weer in Nederland voor jullie 😢😭☔🌦
    Mooie foto,s ,leuke verhalen
    En nu de laatste week verder met zijn drietjes