Verplaatsing naar Ballarat.

28 november 2017 - Ballarat, Australië

Vandaag weer een lange verplaatsing, ditmaal 240 Km van Moama naar Ballarat.Via een mooie toeristische route zijn we op ons gemakkie naar de nieuwe camping gereden,de eerste BIG4 camping van onze reis genaamd Goldfields Holiday Park in Ballarat.Daar aangekomen eerst twee tickets besteld voor Sovereign Hill voor morgen Woe.29 Nov.zowel voor het park overdag, als de lichtshow van dezelfde avond die apart moet worden gereserveerd en anderhalf uur duurt.Dus morgen de hele dag onder de pannen. Zin An

1. Gerrie Derks:
    28 november 2017
    wat een avontuur!!! zo houd je het wel vol, nie dan?
  2. Jos:
    28 november 2017
    Mooi die oude stukken uit het begin van de industriële revolutie, ik kan mij nog herinneren dat voor de school hijpalen in de grond werden geslagen met een hijmachine op stoom, ook een stoomwals kan ik mij nog herinneren, , firma Smallegange ,, en natuurlijk stoomlocomotieven zijn er ook altijd nog.
    Sommige stootmachines zijn soms nog echt in dienst , stoomgemaal in de Lemmer, maar dat ga je allemaal maar eens bezichtigen als je weer thuis aan je volgende vakantie toe bent.
    Verder nog veel succes
  3. Francien:
    28 november 2017
    Wat leuk om jullie zo te volgen.Wat een ervaring.
    Dat wordt morgen weer genieten met ome Gerrit.
    Geniet ze
    Groeten
  4. Esther:
    28 november 2017
    Leuk je zo te volgen Johan! Volgens mij hebben jullie het wel naar je zin en al veel mooie dingen gezien. Geniet er van! Groetjes Esther
  5. Colinde:
    29 november 2017
    Heerlijk mannen om jullie avontuur te lezen
    Super tof ..zo genieten wij ook allemaal een beetje met jullie mee
    Veel plezier met jullie verdere reis weer . En geniet ervan
    Dikke knuffel Colinde xxx