Vrij 18 Nov. Nwe camping + tweede dag Sydney

20 november 2017 - Sydney, Australië

Vrij.17 Nov. We moesten van de camping af, omdat deze voor het weekend was volgeboekt. Dus gauw een andere camping gezocht in de buurt van Sydney, om vandaar uit deze mooie stad nog verder te kunnen bezichtigen. Na wat file rijden onze nieuwe camping bereikt, Lane Cove River Park en van de rest van de dag maar gebruik gemaakt om te wassen en om de blog bij te werken, want hier hebben we wel WiFi. Morgen weer een dagje Sydney.

Za 18 Nov. Tweede dag Sydney.

Vandaag hebben we de Citytour met Big Bus Sydney Tour gedaan. Hierbij wordt je de hele dag rondgereden door de stad, en op de haltes die jij leuk vindt kun je uitstappen en de omgeving verkennen en daarna weer op de volgende bus weer opstappen naar een volgende halte. We hebben de beide routes genomen, zowel de Blauwe als de Rode. We zijn op verschillende plaatsen uitgestapt om bezienswaardigheden te bekijken o.a. bij het Sydney Opera House, de Chinese Garden of Friendship, King Street Wharf en natuurlijk bij Bondi Beach waar ik nog lekker in de golven tussen de surfers heb gezwommen. Daarna met de Metro weer terug naar de Camping. Lekker even opfrissen, eten e.d en naar bed.

1. Colinde:
    20 november 2017
    Wat is het toch genieten voor jullie
    Alleen maar leuke dingen doen heerlijk toch en
    Af en toe een wasje doen ja moet ook gebeuren
    Wat zullen jullie een super tijd hebben daar
    Tot de volgende keer weer
    Dikke kus Colinde xxx
  2. Jos:
    20 november 2017
    Hallo mannen,
    Dat Hop on & Hop off met een bus is een mooie manier van steden bezoeken, vaak zijn die bussen ook met een ,, open top,, zodat je alles nog eens extra goed kunt zien, en uitgerust met koptelefoons waar in diversen talen informatie over de bezienswaardigheden wordt gegeven.
    Mooi, nu zeker weer een dagje rust ? Met de BBQ aan , of geen rust en snel naar de volgende bezienswaardigheid, we horen het wel .
    Jos