Bezoek Singapore

28 oktober 2017

Vanmorgen 28 okt.2017 om 05:00 lokale tijd op Changi geland met taxi door Wil opgehaald en naar hotel Village Bugis gegaan.Het hotel was helemaal vol geboekt, en ze hadden geen reserve kamer om ons alvast op te frissen. Vervolgens koffers afgegeven, naar Starbucks gegaan om een bakkie te doen, en gezwommen bij het hotel. Om 09:00  konden we de kamer op om ons op te frissen en daarna met taxi naar het Observation Deck van het Marina Sands Skypark. Op de 57 ste verdieping genoten van de skyline van Singapore. Vervolgens naar China Town gegaan en een hindu tempel bezocht. Thais gelunched in China town, wat lokale snacks geprobeerd en vervolgens weer terug naar het hotel. Na een korte powernap en een duik in de pool (met een koud Singa Tiger bier) gaan snacken bij een Chinees restaurant in Bugis. Wederom een Tiger weggewerkt en naar de Sate Club in Lau Pha Sat gegaan om Singapore meest bekende sate te eten .Nog een biertje gedronken in Clarke Quay langs Singapore River en vermoeid naar het hotel terug gegaan om naar bed te gaan. Das was dag een la........