Tweede dag Singapore

29 oktober 2017

Tweede dag lekker rustig begonnen met een lekker ontbijtje. Daarna naar Orchard Road gegaan om tussen de zee van Indonesische hulpjes op weekend verlof, even wat extern geheugen gekocht. Wat opvalt is dat Singapore al in Kerstsfeer begint te komen. Na een koffie bij Startbucks,zijn we wat cultuur gaan opsnuiven in het Museum of National History Singapore. Geschiedenis maakt hongerig dus hebben we gaan lunchen, dit keer Korean Claypot. Even wat opfrissen en Face-Timen met onze Rudy en daarna, en vervolgens weer lekker Chinees gegeten. Na de het avondeten zijn we naar de lasershow op het water bij Marine Bay gegaan voor een rondvaart van ongeveer een uur, met een licht/Lasershow die erg de moeite waard was .Echt schitterend, mooier in werkelijkheid dan op de videofilmpjes.En natuurlijk even de avond beeindigen met enkele Goudgele Rakkers van het lokale merk Tiger.

1. Colinde:
    29 oktober 2017
    Heerlijk de dag lekker rustig beginnen het zullen toch wel lange dagen zijn en je wilt natuurlijk zoveel mogelijk bekijken
    Fijn dat je daar ook gewoon kan Face-Timen met Rudy
    Zo,n lasershow zal inderdaad in het echt nog veel mooier zijn ,maar op de video ook mooi hoor
    Het eten zal voor jou daar ook wel goed zijn want als het om eten gaat dan lust jij volgens mij bijna alles wel ..ha ha
    En die goed gele rakkers zullen er inderdaad wel in gaan ...geniet er maar lekker van
    Fijne avond en tot de volgende keer maar weer Gr Colinde xxx