Boottocht Lake Victoria

10 november 2017 - Lakes Entrance, Australië

Vandaag Vrij.10 nov. Na het ontbijt voor het eerst in de vakantie een klein uurtje wezen hardlopen. Moet ook een beetje aan mijn figuurtje denken,  als je elke dag enkele biertjes naar binnen gooit en van het goede leven geniet door ook nog lekker te eten. Maar ook het bezichtigen van alle bezienswaardigheden van de plaatsen die we aandoen, is een vorm van sport, door het vele wandelen en autorijden. ‘s Middags staat een boottochtje van 70 Km op het programma via Lake King naar Lake Victoria. Eerst nog even lunchen bij de Subway in Lakes Entrance. Onder een stralend zonnetje en een twintig graden, aangemeerd op The Thunderbird voor een leuke en informatieve boottocht van drie-en-een-half uur over het water. Daarna nog een lekker ijsje gegeten bij The Riviera Ice Cream Company.

1. Nicole:
    10 november 2017
    Euh... je houdt jezelf toch niet echt zo voor de gek of wel? Sinds wanneer is autorijden een vorm van sport? Omdat je links moet rijden, en peentjes zweet??? Gewoon lekker dat rondje rennen iedere ochtend, en de omgeving rondom de camping verkennen - en voorlopig is er niks dan strand nabij, en wat is er mooier om te lopen?