Za.11 nov. Piont Hicks + Mallacoota

11 november 2017 - Mallacoota, Australië

Za 11 nov. 2017 Vanochtend vroeg vertrokken richting Canna River om vandaaruit naar Point Hicks te gaan.Daar staat een 120 jaar oude vuurtoren en die positie zou kapitein Cooke voor het eerst Australië hebben gespot. Dit alles is gelegen in het prachtige natuurpark Croajingolong National Park. Afslag Point Hicks genomen kwamen we op 30 km afstand hiervan op een onverharde weg uit. Van hieruit was het de bedoeling om een natuurwandeling, naar de vuurtoren en de idyllische kust te maken. Dit stond niet in onze informatiegids, en we waren ook niet van plan om een meer dan vier uur durende wandeling daarna toe te ondernemen. (dit vanwege tijdsgebrek) Dus verder naar Mallacoota waar we overnachten op het Mallacoota Holiday Park. Voor het eten nog net even tijd om te zwemmen in de baai. Morgen vertrekken we naar Merimbula.

1. Jos:
    11 november 2017
    Hallo vakantiegangers,
    Wij hebben nog geen foto s van de camper , en de camperplaatsen, dat is toch ook super om daar OOK een indruk van te krijgen.
    Lekker gezellig aan de BBQ , of zijn jullie iedere dag bekaf , en gaan meteen slapen.
    Als deze vakantie voorbij is , hebben jullie beslist tijd nodig om te recupereren! !?
    Geniet er maar van.
  2. Nicole:
    12 november 2017
    Kijk, dat was nou ook mijn gedachte - dus dat was een van de eerste foto's die ik heb gemaakt toen we samen met Johan en Frans op Phillip Island zaten. Alleen kan ik die foto's niet voor Johan plaatsen. Dus ga ik die nu even naar hem e-mailen, en dan is het afwachten of hij ze erop gaat zetten:-)
  3. Michel:
    12 november 2017
    Klinkt als volle dagprogramma,s. Geniet ervan. Ben ook wel benieuwd naar impressie van de camper. Foto,s please.
    Grtuh
  4. Wil:
    13 november 2017
    Hoi idd volle dagen het lijkt me geweldig!!!maar een foto als jullie bij de camper s’avonds gezellig aan een biertje zitten wil ik ook wel zien😀heel veel plezier en ben benieuwd naar de volgende verhalen groetjes anita