Eerste dag in Sydney

17 november 2017 - Sydney, Australië

Do 16 nov. Eerste Dag Sydney.

’s Morgens rond 09.00 h naar het dichtbij zijnde metrostation gelopen (was toch nog 25 min. tippelen) daar de trein genomen naar de Sydney Harbor Bridge. Daar hebben we gekozen voor een lange beklimming van 3,5 uur over de brug met een FANTASTISCH uitzicht over de haven van Sydney met o.a. Het  Opera House. Daarna naar het Sydney Opera House gegaan voor een rondleiding maar deze was helaas volgeboekt voor de rest van de dag. Dus toen nog even gauw een alternatief gezocht in de vorm van een bezoekje aan de Sydney Tower, ondertussen was het gaan regenen maar dat maakte het uitzicht er niet minder om. In het Towerrestaurant hebben nog lekker gegeten en nog genoten van het uitzicht. Daarna de metro genomen naar Rockdale het dichtst nabij de camping gelegen station .Vandaaruit door de regen naar de camping gelopen en moe maar voldaan bij de Camper aangekomen. Nog gauw een biertje drinken, alles bijwerken en naar bed, want morgen moeten we van de camping af, want hij is voor het weekend volgeboekt.

1. Colinde:
    19 november 2017
    Hey mannen
    weer een leuk verhaal
    Jammer van de regen ,maar ja daar doe je naruurlijk niks aan
    Hoop dat het goed bevalt ,zo met de camper
    Dikke knuffel Colinde xxx