Jenolan Caves

22 november 2017 - Jenolan, Australië

Vandaag naar de druipsteen grotten van Jenolan Caves geweest.Alleen de weg daar na toe was al een hele ervaring de laatste 20 Km bergop met de Camper over een slingerweggetje, waar als je een tegenligger,krijgt je met hangen en wurgen elkaar maar net kan passeren.De laatste kilometers duurde dan ook lang,wel hele mooie vergezichten.(als chauffeur zie je daar niets van)Bij de Jenolan Caves kun je kiezen uit negen verschillende grotten, elke van verschillende lengtes en moeilijkheidsgraad van klimmen.Wij hebben gekozen voor de Orient Cave deze duurde 1.5 uur en was 470 meter lang en had de minste aantal traptreden, omdat Frans nog last had van zijn knie...Deze Cave staat erom bekend, om haar mooie kristallen formaties.Na de bezichtiging doorgereden naar de nieuwe camping in Cowra genaamd Cowra Holiday Park.

1. Gerda:
    22 november 2017
    Heel mooi hoor en weer een ervaring rijker.
  2. Michel:
    22 november 2017
    He jongens, drukke programma,s.
    Blijf verslagen schrijven, leuk om te lezen.

Grt uit Eindhoven
    (Wij hadden Glow 😁)
  3. Francien:
    22 november 2017
    Gezellig om je even te hebben gesproken samen met opa.we zijn vergeten te vragen of je al met de camper hebt gereden.laat even weten want daar was opa benieuwd naar.Verder wat is adres van Anita en wil ivm toesturen van kerstkaart.geniet ze en voor nu welterusten
  4. Wil:
    22 november 2017
    Hoi Johan ,Frans mooie foto`s van de grot,maak eens een foto van de camper van binnen en buiten.!!!