Verplaatsing Cowra naar Canberra

23 november 2017 - Canberra, Australië

Vandaag gaan we ons verplaatsen van het Cowra Camper  Holiday Park naar de Capital City of Canberra,ongeveer 200 Km rijden.De camping was snel gevonden.We bevinden ons nu op Alivio Tourist Park Canberra.Gauw een /twee wasjes draaien en ophangen om te drogen.Het is hier momenteel bewolkt maar wel 22 graden en er staat  een lekker briesje,dus de was zal wel snel drogen.Dus ook nog even tijd om te gaan zwemmen.Er is hier zowel een buitenbad als een verwarmd binnenbad.Daarna natuurlijk een biertje.Frans natuurlijk andersom, eerst een biertje, en nog een, en nog een, en dan gaat hij hopelijk pasta klaarmaken.Plannen (waar we na toe gaan) voor morgen moeten we nog maken.

1. Colinde:
    23 november 2017
    Leuke verhalen ,mooie weer op zijn tijd een pilsje( of meer ) doen waar je zin in hebt
    Wat wil een mens nog meer
    Geniet maar lekker van het weer daar en af en toe effe zwemmen ,ja dat kunnen wij hier ook ,maar dan omdat het weer zo nat is van de regen
    Tot de volgende keer weer
    Dikke knuffel van ons drietjes Toon Colinde Samantha xxx
  2. Francien:
    25 november 2017
    Geweldig leuk dat we nu de camper van binnen kunnen zien en bovendien zien we nu ook dat jullie niet alleen vakantie hebben maar soms ook nog wat moeten doen.mannen geniet ervan.Wat zullen jullie veel verhalen hebben.groeten