Verplaatsing richting Albury

25 november 2017 - Corowa, Australië

Vrij.24 Nov. Verplaatsing richting Albury.

Vanmorgen zijn we voordat we richting Albury vertrokken eerst nog langs House of Parlement en Mount Ainslie Lookout gereden om wat foto’s te schieten. Vooral het uitzicht op Mount Ainslie Lookout over Canberra was adembenemend. Daarna besloten om het Australian War Memorial te gaan bezoeken. We hebben daar een rondleiding gehad van anderhalf uur en daarna nog zelf wat rondgelopen in het museum. In het Memorial wordt voornamelijk aandacht besteed aan de Australische slachtoffers van zowel de Boerenoorlog, 1 ste als 2 de Wereldoorlog en latere conflicten over de hele wereld. Na het bezoek van het Australian War Memorial zijn we vertrokken richting Albury. Doordat we zo laat uit Canberra zijn vertrokken, hebben we na 200 Km rijden maar een camping opgezocht om te overnachten. Het is Gundagai  River Camping & Caravan Park geworden in Gundagai , helaas heeft deze camping geen Wi-Fi, dus wordt dit verslag later op de blog gezet.

1. Michel:
    26 november 2017
    Hoi daar, gaat nog steeds goed daar zo te zien. Veel diversiteit in alle bezienswaardigheden volgens de foto,'s. Ben benieuwd naar de volgende verhalen en plaatjes. Hier in Ehv. Is het weer echt pet!