Rivergum Holiday Park Corowa.

25 november 2017 - Corowa, Australië

Za 25 Nov. Verplaatsing richting Albury.

Vanmorgen vertrokken richting Albury vanuit Gundagai ongeveer 200 Km rijden. Na een gezapige rit, over alleen maar snelweg in Albury aangekomen. Daar nog even boodschappen gedaan en geluncht. Na overleg (Frans besloot dat het nog te vroeg was, om op een camping te gaan staan met dit warme weer) een camping opgezocht via internet met WiFi . Het is Rivergum Holiday Park in Corowa geworden. Na een landelijke rit van 60 Km in Corowa aangekomen. Daar ons snel gesetteld want het was er erg hot nl. 33 graden. Dan natuurlijk het gebruikelijke ritueel van een biertje, ditmaal in de Camper vanwege de temperatuur.(lekker airco !!) Daarna ben ik even gaan zwemmen en Frans drinkt er gewoon nog, een en, nog een, en toen ik dacht hem mee te helpen met het legen van de bierblikjes, lag meneer te snurken. Toen  ben ik onder het genot van een Bierje maar de blog gaan bijwerken. Vanavond lekker BBQ .

1. Colinde:
    25 november 2017
    Heerlijk om te horen al die verhalen ..super leuk
    Wat een weertje zeg ( ben jaloers ) ..beter dan hier in het natte koude landtje van ons
    Tot snel weer
    Dikke knuffel Colinde en natuurlijk ook van de rest van de fam xxx
  2. Wil:
    25 november 2017
    Lekker ritje naar Albury in die hitte jullie zullen al lekker bruin zijn , hier is het maar rot weer en al wat kouder. Veel plezier nog samen tot de volgende blog.