Port Fairy

4 december 2017 - Port Fairy, Australië

Vandaag een verplaatsing van Portland naar Port Fairy een kleine 70 Km.Port Fairy was in de 19de eeuw een bedrijvige havenplaats met veel handel en visserij,maar nu verworven tot een toeristische trekpleister,voor mensen die graag surfen op het zuidelijke strand Southern Ocean,en degene die graag zwemmen en zonnen op het oostelijke strand Port Fairy Bay, waar de golven niet zo hoog zijn als op het zuidelijke strand.Het barst er van de RB&B's en campings met huisjes. Verder heeft het ook nog een vogelnatuurreservaat genaamd Griffiths Island met een Lighthouse. Natuurlijk hebben we een Big4 camping opgezocht daar onze bundel van Aldimobiel op is en we deze niet konden opwaarderen,omdat Nicole deze had aangemaakt op Frans zijn naam en creditcard maar de gegevens niet overeen kwamen met die van Aldimobiel dus einde Australisch Nummer vwb bellen en internetten kunnen nu alleen gebeld worden.De camping heet Big4 Holiday Park Port Fairy.

1. Wil:
    4 december 2017
    Mooi reisverslag jammer dat je bundel op is ,maar het zal weer goed komen
  2. Francien:
    4 december 2017
    Jongens wat maakt het uit dat je bundel op is jullie zien mooie dingen.Laat dit de pret niet drukken want het is geweldig wat jullie allemaal kunnen doen.
    Geniet