Vierde dag Singapore

31 oktober 2017

Met wat wisselvallig weer, maar toch aangename temp.van 30 graden de dag begonnen met een pedicure en voetmassage. Vervolgens Indonesisch geluncht en weer met de Hippo een stadstoer langs City Hall,Orchard Plaza,Botanic Gardens,paddoc van GP van Singapore,Singapore Wheel,Marina Bay om weer te eindigen bij ons hotel.Nog wat baantjes gezwommen in het zwembad van het hotel.(om de conditie wat op pijl te houden:).Deze keer Thais gegeten als avondeten en daarna nog wat biertjes gedronken en op tijd naar het soeske, voor de verplaatsing met het vliegtuig naar Melbourne, maar eerst nog dit verslagje geplaatst

1. Gerda:
    31 oktober 2017
    Leuk dagje weer ik wens je een hele goede vliegreis morgen kan niet wachten op de reisverslagen vsn Australië 😄 tot snel !!
  2. Michel:
    Klinkt goed tot nu toe; op naar het tweede deel! Grtuh vanuit een herfstachtig Eindhoven.
  3. Colinde:
    Weer mooie foto,s
    En een leuk verhaal
    En voor morgen een goede vliegreis
    En we wachten weer op een nieuw verhaal van jullie
    Dikke knuffel Colinde xxx
  4. Wil:
    1 november 2017
    Op naar de volgende blog Johan zie er naar uit.