Dag 1 en 2 Melbourne

2 november 2017 - Melbourne, Australië

Lokale tijd 07.15h geland op Melbourne Int. Airport.We werden opgehaald door de echtgenote van Wil Vorstenbosch,Nicole.Met airportbusje naar parkeerplaats van de auto van Wil en Nicole gebracht.Vandaaruit door het hectische verkeer naar resedentie Vorstenbosch gereden, ons tijdelijk verblijf tot zondag, waarna we met de Camper gaan rondtrekken.Na een kort dutje 's middags naar het strand van St.Kilda gereden en na te hebben geluncht even uitwaaien langs het strand.

Nicole had die avond lekkere Taco's gemaakt,en na de maaltijd hebben we nog wat nagepraat cq. bijgekletst en vroeg naar bed i.v.m jetlag.Vrijdag 03 nov. 2017 nog gammel van de jetlag toch zelf ( Frans heeft gereden )met de auto naar het strand en de haven van Melbourne gereden.Daar wezen lunchen en daarna nog wat boodschappen gedaan.Toch wennen met een automaat en links rijden.Daarom durfde ik het zelf nog niet aan vanwege de jetlag,om zelf ook een eindje te tuffen.Morgen weer een dag om het te proberen.

1. Robert Spiljard:
    3 november 2017
    Wat leuk al die verhaaltjes, zo te lezen vermaken jullie je prima geniet ervan groetjes Robert Karin Logan Quincy
  2. Wil:
    3 november 2017
    Hart stikken leuk wacht op de foto`s die komen gaan. Doe de groeten aan Frans
  3. Gerda:
    3 november 2017
    Zo lekker in Melbourne en nu nog even lekker uitrusten voordat de mooie grote rondreis kan gaan beginnen. Het zal vast een prachtreis worden. Benieuwd naar alle mooie reisverhalen die nog komen gaan. Heel veel plezier samen en rij vooral voorzichtig, grtz Gerda
  4. Susanne Derks:
    3 november 2017
    Wat leuk om zo mee te lezen! Geniet ze daar.
  5. Wil:
    4 november 2017
    wat leuk om op de hoogte te blijven van jullie reis,supermooie foto`s...wat zullen julie veel zien en genieten....heel veel plezier met de mooie rondreis en op de goede weghelft blijven haha....(ik zit nu op Wil zijn email) grtz anita