De vijfde en tevens laatste dag in Singapore.

2 november 2017

Vanmorgen zijn we, voordat we naar Melbourne zouden vliegen, met de metro naar Gardens by the Bay gegaan.Dit zijn tuinen met allerlei verschillende soorten bloemen,planten en bomen van zowel inheemse als uitheemse soorten .Deze zijn zowel buiten als binnen te bezichtigen.The Flower Dome ('s werelds grootste kweek kas) en Cloud Forest zijn het bezoeken, zeer de moeite waard.Daarna nog de Skyway and Supertree Grove bezocht en wezen lunchen.Na de lunch zijn we met de metro weer naar het hotel gegaan.Gauw douchen en koffer pakken,uitchecken bij het hotel en taxi gepakt naar Airport Changi.Van daaruit  transfer naar Melbourne nadat we eerst nog voor het laatst gedrieen Indiaas hebben gegeten.Daarna transfer Melbourne om 21.20h plaatselijke tijd.

1. Wil:
    2 november 2017
    Veel reisgenoten in Australië.
  2. Mireille:
    2 november 2017
    Ohhh Prachtig zeg! Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan! Hopelijk hebben jullie ook een goeie vlucht naar Melbourne en daar wacht jullie weer het volgend avontuur,ik kijk uit naar de komende reisverslagen geniet er vanxx
  3. Colinde:
    Wow wat mooi zeg
    En die bloemen prachtig
    Jullie hebben in die korte tijd inderdaad al heel veel gezien en gedaan
    Op naar weer een nieuw avontuur
    Veel plezier
    Gr Colinde xxx
  4. Francien:
    2 november 2017
    Wat een geweldig mooie dingen hebben jullie al gezien.Hoop dat je nu een goede vlucht naar Melbourne hebt gehad en daar ook weer gaat genieten.
    Eten zal daar zeker duurder zijn en wellicht ook minder lekker.Ik houd ome Gerrit met jouw reisverslagen op de hoogte.Afgelopen zaterdag was Robert met de kindjes geweest.
  5. Jos:
    3 november 2017
    Jullie hebben al heel wat gezien en bekeken, op de foto s heb je nu eenmaal geen echte indruk hoe groots het allemaal is, geweldig.
    Nu op naar Australië , in het vliegtuig naar Melbourne , geen kikkers, etenswaar, stekjes van die mooie planten, en reptielen, meenemen, dus ook geen kakelakken in de koffer.
    Met de camper is het allemaal weer heel anders, maar zeker ook weer een heel andere ervaring.
    Bedankt tot nu voor het reisverslag, en kijken uit naar het vervolg.
    Jos & Suzan